Postad av & sparad under Information.

Företag som skapar meningsfullt värde lyckas bättre – nio av tio bland dagens konsumenter förväntar sig att företag engagerar sig i CSR-frågor men det måste göras genuint och i affärsmodellen.

Varmt välkommen till Givarguidens VIP-lunch, torsdagen den 24 november, på Hotel Scandic Anglais i Stockholm.

Temat för dagen är ”Skapa värde med hjärta och hjärna”

Vi ger dig verktygen för att skapa ökat värde med ditt givande – här möts näringsliv och ideell sektor för att bygga långsiktiga samarbeten.

 

Charity rating och Givarguidens grundare, Mikael Ahlström, har bjudit in två spännande inspiratörer som kommer att ge konkreta råd kring vad som driver engagemang till att skapa verklig nytta och värde för alla parter.

Christopher Slim, företagare och entreprenör berättar om hur du ”undviker att bli ett Kodak-moment”.

Arvid Erlandsson, (fil.dr) Postdoktor vid Linköpings universitet tar oss igenom ”Vilka är drivkrafterna bakom givandet?”

 

När: Torsdagen den 24 november 11.30–13.30

Var: Hotel Scandic Anglais Humlegårdsgatan 23, Stockholm

Anmäl dig här: http://simplesignup.se/private_event/84120/923ac19b8e eller e-maila info@givarguiden.se

 

Vänligen observera att platserna är begränsande, först till kvarn gäller.

Share Button

Kommentera

  • (kommer inte att publiceras)